Droomreis door Azië - Reisverslagen van Merel Righarts - WaarBenJij.nu Droomreis door Azië - Reisverslagen van Merel Righarts - WaarBenJij.nu
Droomreis door Azië

Mijn eerste reis zal beginnen in Thailand, waar ik ongeveer 3 weken zal verblijven.

Recente Reisverslagen:

06 September 2016

De laatste voorbereidingen..
Merel

Hallo lieve lezers, Mijn naam is Merel en ik ben 26 jaar. Op 7 september ga ik 4 maanden backpacken door Azië. Dit is al jarenlang mijn droom en nu heb ik de mogelijkheid om deze te gaan verwezenlijken. De landen die ik zal gaan bezoeken zijn: Thailand, Cambodja, Vietnam, Laos, Maleisië, Filipijnen en Indonesië. Mijn avonturen zal ik met jullie delen via deze website. Veel leesplezier! Liefs, Merel

Actief sinds 06 Sept. 2016
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2627

Voorgaande reizen:

07 September 2016 - 31 December 2016

Droomreis door Azië

Landen bezocht: